neděle 18. září 2016

Petrolejové dámské šaty s kapsami (Petrol ladies' dress with pockets)

Zbyteček růžové látky s květinami z Ardeka, ze které má dcera letní šaty, se mi moc líbil, leč byl jí jen zbytek, ale při hledání něčeho úplně jiného jsem v obchodě objevila i petrolejovou variantu a hned jsem z ní viděla šaty s kapsami, které byly v jednom Ottobre a už dlouho jsem se na ně těšila...


Výroba byla taky trošku šup šup, bylo to taky těsně před dovolenou, hned co přijel overlock z opravny...


Tahle fotka je pořízena za tmy, s bleskem, ale lepší hold není...


 Tahle je sice ve dne, ale je dost z dálky...


Střih je přesně dle Ottobre, vel. 36, ale hodilo by se trošku víc vybrat oblast kolem žeber a pasu, ale zas až tak mi to nevadí, abych se tím zabývala... Oproti Zuzčinu obdobnému modelu s vlašotovkami mají tyto šaty ten "pasový" pruh trošku výše a mají klasický rukáv (ne jen rovně padený přední díl), příště zkusím druhou variantu, typově je to opravdu super věc do šatníku.


A ta barva - v obchodě to nazývají tyrkysová, mě to přijde spíš petrolejové, ale foťák to dost zesvětluje, tak nevím...



Žádné komentáře:

Okomentovat