neděle 30. října 2016

Hrátky z warmkeeperu - legíny, čepice, recyklovaná trička (Playing with "warmkeeper" - leggins, caps, recycled T-shirts)

Letos jsem se konečně rozhoupala k ušití legín na chladné dny. Použitý materiál je "warmkeeper" - teplákovina, co má uvnitř dle slov našich dětí "ňufatý kožíšek" :o)


Koupila jsem toho jen kousek a chtěli to pochopitelně všichni, no třeba někdy příště... Materiál je docela tlustý, overlock ho zvládal dobře, i když rozjezdy byly horší a z těch chlupů je poněkud binec...


Když jsem s dětmi pozorovala válející se odstřižky na stole, napadlo mě, že by mohly přimět dceru k nošení několika poděděných jednobarevných roláků, které trvale smutně leží na dně skříně. Jen tak od oka jsem vystřihla dva prototypy kočky, nevěděla, jsem který použít, s ohledem na dva flíčky jsou tam nakonec obě...


Dcera nadšeně hupla do kočičího roláku a na to, že roláky nesnáší, rázem zapomněla. Hned, jak se kočičky zašpiní, přijde prý na řadu ovečka a určitě jí to není malé a malý brácha má prý letos smůlu... Ještě pár roláků máme, tak uvidíme, co ještě přibude... Ovečka byla tedy o dost pracnější, příště jedině kočky :o)


Po vystřižení legín zbyla taková nudle na houby, tak jsem zkusila jednu čepici, no a nakonec jsou jako obvykle  tři :o) Výroba jedné trvá asi tak 10 minut, takže efektivnější zlikvidování zbytků jsem si nemohla přát... Dětem pěkně sedí, trochu to pruží, zatím se to nevytahuje, ale uvidíme časem. Vzor je uni pro holky i pro kluky.


Vlevo je líc, vpravo  vnitřní strana materiálu s vlasem.


Je to takový myší kožíšek :o)

5 komentářů:

  1. Zrovna dneska jsme tyto legíny taky vytáhly, ještě nemám ani nafoceno. Jo a ta ovečka je podle mě hezčí, i když je pracnější:-) Bezva nápad využí chlupatý rub jako kožíšek zvířete!

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju k obnovené lásce k rolákům! :) Tyhle čepice taky šiju, jsou super. A díky za podrobnější nalákání k warmkeeperu, budu to muset vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  3. Super kousky! Jak se ten warmkeeper chová na leginách? Nevytahují se kolena? Docela mě to láká také vyzkoušet....

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím máme krátce, tak nemůžu moc posoudit, ale doufám, že to elastan a ten kožich podrží...
    Nechtěně už byly i v sušičce, která sice vrací šířku do původního stavu, ale zkrátila délku aspoň o 3 cm, takže příště si dám velký pozor.

    OdpovědětVymazat