úterý 6. května 2014

Fialové duo - kabelky pro mě (Violet bags)

Konečně poprvé v životě mám kabelky, které se mi líbí, mají správnou velikost a uvnitř kapsy tak, jak potřebuju.
Dlouho jsem nemohla nic takového sehnat, ale neměla jsem odvahu se pustit do výroby. Nakonec mě okouzlila fialovo-fialová kočárkovina, která není drahá, je nepromokavá a docela dobře drží tvar. Na podšívky jsem použila, co jsem zrovna doma našla a výsledek mě velmi potěšil.
I když možná ne tak docela, už se přihlásilo několik zájemců, že by na Vánoce či narozeniny potřebovali taky kabelky... :o)

Do té větší se vejde hromada věcí a prázdná vypadá taky celkem dobře. Má 1 kapsu obyčejnou, jednu na zip s karabinkou na klíče a průvlek na lahev s pitím.
Menší je vznikla ze zbytku látky po velké, je tak akorát na doklady, peníze, brýle i menší lahev s pitím. Dcera nemohla několik dní pochopit, že to opravdu není pro ni... (Už si objednala k narozeninám kočičkovou :o)

Jó není nad to si udělat někdy taky radost sám sobě :o)






Žádné komentáře:

Okomentovat