úterý 20. ledna 2015

Zimní dívčí softshellky (Winter girl's softshell trousers)

I naší princezně jaksi ze všehou lezou nohy a ruce, tak jsem jí vyrobila jeden zimní holčičí model...


Je to ten "neprůstřelný" softshell s velmi vysokým vodním sloupcem, ale na povrchu je hodně hladký a klouzavý, tak jsem se na stroji dost natrápila, bylo to tak na kráčející patku (overlcok naštěstí schroustá všechno).


Lilková barva je krásná, ale hodně tmavá a působila smutně, tak jsem to trošku oživila veselými ježečky, muchomůrkami a kytičkami a docela to ožilo. Na zadní straně jsou reflexní kytičky.


Ozdobný vyšívací steh na kapsách tedy extrémně nespolupracoval, ale nakonec to dopadlo docela dobře...

Stahovací nohavice i pas se opakovaně osvědčily, tak i přes pracnost navíc to tam opět je... Nabíraná kolena mě taky moc nebaví, ale na pohyb je to o dost lepší, tak tedy opět jsou tam... S reflexní paspulí se taky ještě úplně nekamarádím, ale je velmi funkční, tak snad to časem půjde...

Ale kupodivu šiju opravdu ráda a mám u toho většinou dobrou náladu, pokud zrovna  nepářu potřetí to stejné :o))


Nadšení bylo veliké, pak následovalo zklamání z důvodu, že se v softshellkách nemůže jít do postele :o)
Náhodou má na sobě tričko s muchomůrkama (už s nadstavovanými rukávy pochopitelně...), tak to máme pěkně vyladěné :o))


3 komentáře: