pátek 18. července 2014

Rethink, reuse, recycle...

Toto motto se mi velmi líbí, a tak když jsem dělala pořádek ve skříni a nalezla několik let stará trička pánského střihu větší velikosti, která tam jen tak ležela ladem, rozhodla jsem se je předělat na něco použitelnějšího. Když se něco takového nepovede, tak to nevadí a člověk se na tom aspoň něco naučí.

Ostříhala jsem jim v podstatě všechny lemy včetně výstřihů, od oka vypasovala aspoň trochu ženský tvar a docela se to vyvedlo, na doma i na ven s dětmi budou dobrá :o) Kraťasy jsou ze starých šatů, teď je z toho letní pyžamo...



Dcera má spíš opačný problém, takže úplně nové tričko s Pepinou jsem zachraňovala vkládáním pružných proužků na boky, pak ještě jedny úzké kraťasy, a další, a další tričko, no na tvoření něčeho nového nějak není čas, ale tohle je taky potřeba :o)


Žádné komentáře:

Okomentovat