sobota 1. listopadu 2014

Zimní softshellové rukavice (Winter softshell gloves)

Máme sice už několik let rukavice z Háemka, ale už jsou na doraz a už dost promokají, tak jsem se rozhodla zužitkovat zbytky softshellu a vytvořit prototyp rukavic do zimy.



Napřed jedny, o pár hodin později i druhé. Jsou ze softshellu podlepeného flísem, uvnitř je wellsoft - lama. Je to velmi heboučký a příjemný materiál, už dlouho mě lákal, ale bála jsem se, jak se z toho bude šít, no a bála jsem se právem. Ta první rukavice byla utrpení, ale pak jsem na něj vyzrála a už to docela šlo :o)



Na dolní stranu jsem zužitkovala černé odstřižky z gatí, z praktického hlediska to asi bude lepší...


Na dolní straně je všitá gumička, shora stahování na suchý zip.


Nahoře jsou ještě nažehlené reflexní obrázky, kaňky jsou z našeho dětského vystřihovátka, kytičky koupené.



Z té chlupatiny byly všichni úplně mimo, totální nadšení, snad to za ten modrochlupový binec po celém bytě stálo :o)

3 komentáře: