sobota 3. ledna 2015

Recyklované softshellky - oteplovačky (Recycled winter softshell trousers)

Poděděná kombinéza se v mokrém sněhu neosvědčila :o( Nepromokavé softshellky sice máme, ale nejsou vhodné do sněhu, protože nedrží, kde mají. Zato jsme měli o číslo větší, které byly malé v pase a vůbec prckovi neseděly, tak jsem se do nich směle pustila...


Ustřihla jsem pas, vypárala zip, zašila punt, do pasu dala pružný pohodlný náplet. Konce nohavic byly rovné s nefunkčním suchým zipem, tak jsem je taky ustřihla a stáhla do gumy.


Pak jsem ještě dovnitř všila dvojitý pevnější velmi pružný a docela dlouhý náplet, krásně obepíná nohu a drží i na botě. Prošití je vidět, nevypadá to možná moc elegantně, ale je to velmi funkční. Kdyby to bylo širší, tak by šev vypadal lépe, ale už by to tak dobře nedrželo.


Pak jsem přidala ještě gumy, co se dají přes podrážky a po hodině válení v mokrém sněhu byl zadek i ponožky v pořádku :o) Škoda jen, že těm starším není co rozstříhat...

A vlastně ještě míchačka a autobus z toho udělaly rázem favorita číslo jedna v zimním oblečení :o)



Žádné komentáře:

Okomentovat