pondělí 11. května 2015

Mikina + tepláky Owl's Garden Jolijou

Neodolala jsem a koupila aspoň půlmetřík soví teplákoviny Jolijou. Je zevnitř bílá, takže se na ni dobře kreslí, jemně chlupaťoučká, ale na šířku moc nepruží :o( na rozdíl třeba od biobavln (vláčky, kytičky), co máme ze šijemdětem.


Látku jsem zlikvidovala doslova do poslední sovy :o) taktéž zbytky nápletů vyšly tak akorát.


Střih na oboje je z Ottobre. Mikina taková ta barevná třídílná s klínem a klokankou, s kapucí na knoflíky, bez bočních kapes :o)


Kapsy jsem se rozhodla přidat až později, když mi to přišlo příliš divoce barevné, aby se to trošku zklidnilo, jsou střižené od oka a na to, že to byl první pokus o něco takového, tak se kupodivu se docela vyvedly a sedí dobře.


Střih na "kalhoty na jógu" hezky sedí, nicméně na festovnější postavu jsem zvedala sed asi o 3 cm.

A jak to vypadá oblečené? Trochu rozmazaně,  protože strašně poskakovala :o)



1 komentář: