sobota 25. července 2015

Maskovaná výbava na tábor (Summer Camp Camouflage Outfit)

Loni klukům na táboře skoro celé dva týdny pršelo, takže většina oblečení po návratu měla bez ohledu na původní barvu a vzor nahnědlý maskáčový vzhled. Naznala jsem, že je potřeba se na další sezónu lépe připravit a vyrobit nějakou maskáčovou výbavu, ale pochopitelně jsem nestihla ani polovinu toho, co bylo v plánu...


Tepláky byly nutnost a tento odstín se mi docela líbil, nicméně je to 100% bavlna, vůbec to nepruží v žádném směru ani trochu, je to velmi pevné, no prostě takové dobré neprůstřelné kalhoty do lesa, spíš než tepláky, ale asi se to bude docela hodit.

Maskáčové kdeco má na skautském táboře skoro každý, tak bylo potřeba je nějak maskovaně odlišit. Na první pohled si jí děti vůbec nevšimly, ale je tam a docela zapadne :o)


Už jsem zapomněla, že když jsem ji dělala posledně, tak jsem se dušovala, že už nikdy více... No není krásná?


Pak jsem ještě koupila šedou maskáčovou tričkovinu v domění, že se z toho dá udělat tričko. Materiál je velmi příjemný, pruží, ale je tak silný, že je to spíš na letní mikinu než na tričko, takže jsou z toho kraťasy. Taky maskovaně označené, kolikátý že už je to exemplář?



Ještě jsem prý slíbila větší klobouk místo toho současného. Odpoledne před odjezdem nezbývalo než zalovit ve skříni a najít něco ne moc infantilního, ne holčičího a hlavně lehoučkého. No měl radost, tak asi dobrý...


A v deset večer před odjezdem z něj vypadlo: loni měli kluci v týpku pověšený nějaký kapsáře na věci... Samozřejmě ohledně velikosti, počtu a velikosti kapes a způsobu upevnění neměl ani tušení. Takže se tatínek hluboce zamyslel, já jsem vyhrabala zbytek kočárkoviny, tatínek kus drátu a snad to bude fungovat...


 Tak šťastnou cestu...



2 komentáře:

  1. Bezva výbava:-) Ať mají skauti pěkné počasí!

    OdpovědětVymazat
  2. Můj syn má taky moc rád maskáčové oblečení, na Vánoce jsem mu koupila pár kousků z https://armik.cz/army-shop-kategorie-detske-oddeleni/ a udělalo mu to moc velkou radost. Myslím, že na táboře bude s takovou výbavou za frajera.

    OdpovědětVymazat