středa 30. září 2015

Riflová laclová sukně (Denim pinafore dress)

Této krásné lehké elastické riflovině v Domě látek jsem nemohla odolat. 

 

Střih je z jednoho staršího Ottobre s oblíbenými modely z předchozích čísel, velikost 122, ale řekla bych reálně spíš 128/134, no však ona doroste...


 

Horní část je podšitá bavlněným popelínem z téhož zdroje. Bylo pro mě tak trochu záhadou, jakým způsobem se to sešije k sobě, aby švy nebyly vidět a kšandy vylezly, jak mají, ale nakonec opravdu vylezly :o)



Původně jsem je chtěla udělat na druky, ale knoflíky se dají posunovat a šatky pak rostou s dítětem. Překvapil mě výběr knoflíků v brněnské galanterii Stoklasa na České, ani jsem netušila, že tam je... Tyhle stály asi 3,- Kč :o)

 

Sukýnka má všité boční kapsičky. Barva látky je taková temnější, jako na fotce s kapsou.


A takhle to vypadá hotové, vyžehlené...


No a to je můj poslední prázdninový výtvor, s nástupem školního roku to poněkud vázne, ale snad se občas ještě něco zadaří stvořit...




Žádné komentáře:

Okomentovat