neděle 25. října 2015

Podzimní šatičky s překříženým výstřihem z Ottobre (Autumn crossed-neck dress - Ottobre)

Když jsem loni ušila dceři šatičky s překříženým výstřihem dle titulního modelu z Ottobre, staly se rázem velmi oblíbeným kouskem šatníku a slíbila jsem i verzi s dlouhým rukávem. No trvalo to rok, ale jsou tu :o)


Je to tak trochu pytel blech, tak se těžko fotí v klidu...


Kvůli fotce výstřihu si dokonce na chvíli sedla...



No opravdu jen na chvíli...


Neměla jsem žádný ladící patent, tak je to tentokrát lemováno obyčejným jednolícem, dělalo se to o dost hůř a výsledek nedělá tak pěknou postavu, jako varianta s nápletem, ale taky to jde. Proužek byl uříznutý stejně dlouhý jako ten výstřih, to, co čouhá, zbylo, mírně jsem to natahovala, aby to neodstávalo, a sedí to takto docela dobře, uvidíme po pár vypráních...


Dokonce jsem se odhodlala k variantě s kapsičkami, je to pracnější, ale měla z nich opravdu radost...


2 komentáře:

  1. Tento ovocný úplet mi úplně unikl, je krásný, jablíčkům bych asi opět neodolala:-) A v uplynulém týdnu jsem také oprášila tento střih, je opravdu velice vděčný. Krásné šatičky, V. moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky :o) Látka je z D-L Praha. Jsem zvědavá na ty tvoje :o)

    OdpovědětVymazat