neděle 13. března 2016

Jarní softshellové kalhoty s autem (Spring softshell trousers with a car)

Rok a půl staré petrolejové softshellky už jsou nějaký čas našemu drobečkovi na knop, takže nastal čas na další. Když jsem na Unuo uviděla softshellová autíčka na našití, hned jsem měla představu jarního kompletu před očima. Leč zbytků materiálu nebylo mnoho a času ještě méně, takže jsem zvládla akorát nastříhat gatě a ty musely čekat než ochoříme a bude trocha času...



Tištěná auta jsou moc pěkná, ale poněkud větší, než jsem předpokládala, takže na nohavici na čtyřleté dítě to je docela velké, ale vlezlo se...
Prcek se pochopitelně dožadoval, že chce na gatě našít všech šest, co byly v sadě :o)


Reflexní autíčka se na předchozích modelech osvědčila, dobře drží i po mnoha praních, ale bohužel došla... Ty reflexní paspule mě asi budou zlobit ještě dlouho, než se mi to povede dobře našít napoprvé, ale jsou za tmy tak dobře vidět...



Opět osvědčené očko v pase pro budoucí úpravy gumy + tenká gumička na stažení. Materiál došel, tak je pásek ze dvou částí, ale asi si toho nikdo nevšimne...

Nohavice jsou dole na stažení, takže gatě vydrží docela dlouho.

Kolena jsou nabraná na dvou místech, sice je to dost práce navíc, ale vypadá to dobře a dětem je to pohodlné...

Spokojený majitel :o)
A mami, těch zbylých pět autíček mi našiješ na bundu????????





Žádné komentáře:

Okomentovat