pondělí 2. ledna 2017

Pánské trenýrky (Mens' trunks)

Předvánoční nestíhání pokračuje a na šití stále nějak nevychází čas. Kromě nemocí jsme ale zvládli i nějaké zimní radovánky s dětmi na sněhu i ledu.

Přece jenom jsem něco málo šila. Ne, že by se mi chtělo, ale sehnat hezké pánské trenky s rozumným vzorem nebo decentním obrázkem se ukázalo jako nereálné, tak jsem prohrabala skříň, vytáhla vyzkoušený střih a celkem rychle bylo hotovo.


Jsou to úplety Noteboom, šedý je trošku tenčí a pro tento účel příjemnější, ale oba jsou dobré a majitel je velmi spokojen :o)


Mají vpředu falešný poklopec, ale podobně jako u dětí, když je vpředu obrázek, tak je to mnohem jasnější a hezčí :o)


Osvědčilo se mi zadní část dělat ze tří dílů, protože pak se dole uprostřed nepotkají čtyři švy, takže se to méně namáhá a více to vydrží. A taky nevychází šev mezi půlky... 
V tom vzoru se švy docela ztrácí, je velmi praktický. Mám ráda vzory, které nejsou přesně do řádku a leccos skryjí, ale takové a ještě k tomu ne dětské musí člověk dost hledat...


Tady je vidět detail rozkrokového švu. Nahoře zadní část, dole přední.

Zejména piškvorky se líbily i klukům, ale momentálně je na seznamu jiných asi dvacet věcí, takže mají smůlu...

1 komentář: