úterý 11. dubna 2017

Pyžama pro princeznu (Pyjamas for our princess)

Práce už jsem měla plné zuby a šití mi opravdu chybělo, takže když už se mi válely po stole odstřižky z legín, rovnou jsem je dle osvědčených střihů nachystala na pyžama. 

Dala jsem si týdenní ultimátum s tím, že když to nestihnu, tak je pak půjdu potupně koupit (a stejně je budu muset nějak upravovat). 

No a když jsou dvě děti ze tří na výletě, tak je ideální šance na takové úkoly :o)


Je to velikost 134, už je to tak obrovské, že to skoro nejde doma vyfotit... Modelka je na výletě, tak aspoň foto ze židle...


K vínovému úpletu s hvězdičkami byl doma kus růžového puntíkatého a trochu víc vínového s minipuntíčky. Některé díly jsou nadšívané, většinou zezadu, ve vzoru se to ztratí...


Náplety jsou z momentálních domácích zásob, není to dokonalý odstín, ale na pyžamo je to asi vyhovující...

Zadní díl je z jiné látky než přední, nezbylo skoro nic.


K fialovému hvězdičkovému úpletu víceméně ladil fialový proužkovaný úplet a světlefialový náplet se po několika letech ve skříni konečně dočkal použití.


Doufám, že je tentokrát i naší princezne jasno, kde je předek u horního i dolního dílu :o) Sice původně chtěla hvězdy a ne korunky, ale korunky se lépe vystřihovaly a nakonec zvítězily... Snad to vydrží aspoň dvě sezóny...

4 komentáře:

  1. Skvělý! Už se mi taky na seznamu propracovávají do předních pozic :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je fajn, když se využijí všechny zbytky! ;) Pyžamka jsou pěkná, určitě udělaly radost.

    OdpovědětVymazat