pondělí 7. srpna 2017

Kalhoty z "kalhotového" softshellu bez membrány (Trousers from "trousers-softshell" without membrane)

Chystala jsem dceru na tábor a zjistila, že má mít ke kroji na nástupy jednobarevné kalhoty, ne legíny. Jediné použitelné kalhoty v dceřině skříny byly řvavě růžové pláťáky a kostkáče... Již dlouho mi ve skříni ležel tzv. kalhotový softshell bez membrány vínové barvy, takže konečně nadešel jeho čas...


Látka je velice pružná, z rubové strany příjemná, šije se dobře, jen při šití z lícu mi rubová strana zadrhávala o šroub na stehové desce. A ta barve se fakt dost špatně fotí (tedy aspoň mě)...


Zato při stříhání, látka je jako živá, takže jsem místy raději řezala než stříhala. Třepí se, takže jsem začišťovala na overlocku. Zde je pohled na materiál z rubu.


Kalhoty jsou v pase na gumu, letošní dvoje na zip už stačily... Přišly mi trochu smutné, tak aspoň veselá lemgumka na kapsy (stejně jsem žádnou ladící neměla), dva kousky dívčí stužky (pod levou kapsou a pod pravým kolenem - na fotce moc není vidět) a zadní kapsy. 


Kalhoty jsou velmi lehké a skladné. Ve velikosti 134/140 váží 170 g.


Mírné rose asi odolají, ale do mokra to nebude, testování proběhlo táboře, ale s vodou se moc nesetkaly, jen po ránu.

 
A to jsou všechny pohromadě (kalhoty i děti:o). Vínová barva je v reálu pěkná, ale opravdu mi nejde vyfotit, ani doma, ani venku...


Když jsem je viděla v obchodě, tak jsem neodolala :o) Ty černé byly moje, nenapadlo mě, že o ně tímto způsobem přijdu...


Veselé léto všem :o)

2 komentáře:

  1. Super ponožky :)
    Tím kalhotovým softshellem jsem tedy hodně zmatená, protože když to nemá membránu, je to ještě softshell? Je to tedy jen ta vrchní vrstva? Díky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají třeba v Unuo nebo Tkadexa. Popis: Kalhotový softshell nemá membránu a není nepromokavý, je vodoodpudivý, rychleschnoucí a dobře odvádí vlhkost od těla. Lehký a příjemný kalhotový softshell je vhodný na kalhoty do zaměstnání, ale i do hor. Je velmi jemný a tedy hezky splývá a netrčí jako pevnější obdobné tkaniny.

      Takže horní vrstva plus něčím pružným podlepené, bez
      membrány.

      Vymazat