středa 4. října 2017

Manga boys & girls

Konečně jsem se letos dostala ke zpracování krásných látek Manga z Lille. Došívala jsem těsně před odjezdem, no nebylo to poprvé a zřejmě ani naposledy...


Šití jsem poněkud odkládala, protože klučičí panel byl poněkud nešťastně střižený a nějak jsem nevěděla, co s tím. Vzor začínal hned nad hlavou kluka. Nakonec jsem použila raglánový střih na menší dítě a klasický střih na starší a jakš takš to šlo.


Nakonec přibyly ještě dvoje kraťásky.


Klučičí panely byly dva za sebou, takže menší tričko má kluka hodně nahoře, větší dost dole, ale už mi to asi nevadí...


Tenhle vzor se jim opravdu povedl.


Mladší si vybrali zelený náplet, starší hořčicový. Nějakým zázrakem jsem měla doma obě barvy žebrovaného nápletu v těchto neobvyklých odstínech, to už se mi dlouho nestalo...



Manga tým v akci :o)


Jako by si z oka vypadly, co :o) ?


Tak sbohem léto, podzim je tu!







5 komentářů:

  1. Super! Mě ty látky samotné až tak nezaujaly a při tom ty hotové věci vypadají tak hezky. A v týmu ještě někdo chybí, na první fotce jsou trika 4:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, tobě nic neujde:o) To je moje loňské. Díky :o)

      Vymazat
  2. Hustý!! Kluk perfektní, holku mám od nás nakoukanou, tak mě teď tak nevzala (i když podoba dobrá! :), ale ten kluk na duze či co to je... super trička a super tým!

    OdpovědětVymazat