neděle 21. ledna 2018

Pánské origami pyžamo (Daddy's "origami" pyjamas)

Práce je pořád moc, k tomu nějaké pracovní cesty, takže na šití moc času nezbývá... Přece jen se mi ale za 5 minut 12 povedlo ušít dlouho plánované pánské pyžamo.


Střih na horní díl je z nového Ottobre Family (tričko s propínací légou), velikost o číslo větší než normálně, aby to bylo volnější. Spodek je dle prastarých tepláků, podle kterých už jsem jednou tepláky šila.


Spokojený majitel velmi ocenil medvěda na předním dílu kalhot, který velmi zjednodušuje orientaci :o)


Práce dlouho vázla zejména kvůli výběru látky, chtěla jsem něco veselejšího, ale aspoň trochu adekvátního věku. V této velikosti to není úplně levná záležitost, protože spotřeba materiálu je opravdu dost velká, ale dárek to byl bezpochyby originální a radost udělal, tak proč ne :o)


8 komentářů:

  1. Právě jsem hlásila muži, koho to vidím na internetu v pyžamu:-) Je povedené, na chlapy se látky fakt hledají těžko, tato je suprová a můžeš svému choti říkat, že víš, že je silný jako medvěd:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No doufám, že mě tvůj drahý na plese nepráskne, nerada bych přišla o modela v pánských velikostech...

      Vymazat
    2. Jakože R. netuší, žes ho vyvěsila na net? :-) Já myslím, že se za nic stydět nemusí.

      Vymazat
  2. Super pyžamo! Jaká byla spotřeba látky odhadem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :o)
      Toho medvědího byla 1 délka, tj. cca 80 cm a toho jednobarevného hodně, kupovala jsem celý zbytek cca 2,5 metru, něco zbylo, ale v podstatě nic moc.

      Vymazat
  3. Tak to klobouk dolů. Já bych si na pyžamo netroufla. A to šiju kabelky, peněženky. :-D Takže takové věci raději koupím. Letos už mám objednáno Odtud. Manželovi se to jeho totiž totálně rozpadá.

    OdpovědětVymazat