pátek 23. února 2018

Maskáčové mikiny z warmkeeperu (Camouflage sweat shirts from "warmkeeper")

V Ardeku mě před pár měsíci zaujala tato maskáčová teplákovina s bílým kožíškem uvnitř. A jelikož se blížil odjezd na hory, tak jsem se konečně dokopala k nějaké další akci...

 

Kluci z toho na horách odmítali celý týden vylézt a obléct si cokoli jiného, no těžko si představit lepší pochvalu :o)

 

Pod zimní bundu potřebovali kluci něco teplého bez kapuce, ideálně s dostatečným krytím krku. Vzala jsem střih podle nějakého starého střihu mikiny s kapucí a z kapuce vykreslila dolních cca 10 cm, protože se mi zdálo, že rovný pruh by hodně odstával.

 

Bohužel materiál úplně moc nepruží, takže stejný střih na mladšího synka, který není tak šíleně hubený, jako ten starší, se ukázal býti úzkým. Takže jsem to inovativně vyřešila proužkem hnědé teplákoviny na bocích těla i rukávů a kupodivu to vypadá docela hezky...


2 komentáře:

  1. Parádní, nedivím se, že nechtěli ven!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky :o)
    Další příspěvek (tentokrát "holčičí") bude ještě "ňufaťější", jak pravily děti...

    OdpovědětVymazat