neděle 18. března 2018

Hvězdičky dobrou noc, já už jdu spát (Good night stars... boy's pyjamas)

Hvězdičky dobrou noc, já už jdu spát... slýchávala jsem kdysi dávno před spaním. A tak když můj nejstarší syn opovrhl krásnou látkou s hvězdami s tím, že se to na tričko nehodí, i když je vlastně docela hezká, udělala jsem mu z ní pyžamo, které už nutně potřeboval. S blížícím se jarem se nám pěkně roze.... (rozjedl není dostatečně výstižné), tak se děsím, co všechno bude na jaro zase potřeba...


Bylo toho málo, tak bylo potřeba lehce nadstavovat a kombinovat, ale s výsledkem byl spokojen a rázem vzal látku na milost :o)


Nutné označení předního dílu (ale najít obrázek vhodný jeho věku už byl opravdu výkon).



Oblíkl se do něj za bílého dne a odmítal si je sundat, takže je asi vše v pořádku :o)


A takhle to vypadá zezadu. V průběhu šití došel limetkový náplet, tak je tam částečně ještě červený, no aspoň je to veselejší...

4 komentáře:

  1. Vidíš, už i u vás se začíná vymýšlet, co se hodí a co už ne:-) Pyžamko pěkné, veselé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :o)
      Ještě je docela tvárný, bude hůř...

      Vymazat
  2. Moc hezké pyžamko, to budou veselé noci. :-) Ale když ho nesundal ani ve dne, tak to bere jako domácí oblečení, ne? ;-) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!
      No to jen první den, asi jako důkaz, že vzor bere na milost a maminka nemá úplně špatný vkus...

      Vymazat