neděle 6. května 2018

Jarmí softshellová bunda + kalhoty (Spring softshell jacket + trousers)

Nic nového už jsem dlouho neušila, ale při úklidu "teplých" věcí nevhodných na poslední téměř letní dny jsem si vzpomněla, že jsem začátkem jara něco stvořila.


Náš nejstarší potomek je čím dál tím delší, takže zjara bylo potřeba úplně všechno - oblečení i boty. Tak přišel na řadu petrolejový jarní softshell se zbytky šedé.


Bunda je podle osvědčeného střihu od Farbenmix, tentokrát již ve velikosti 146/152.


Poprvé jsem zkoušela nepromokavé zipy. Barva na internetu vypadala poněkud tmavší... tak jsem bundu aspoň olemovala ladící lemgumkou, aby to nebylo jak pěst na oko, no aspoň je to veselejší...


Sehnat stuhu s nějakým vzorkem, který by hocha tohoto věku nepobuřoval, byl nadlidský úkol, ale ťapičky ze Stoklasy prošly...


Oříškem byly taky reflexní doplňky - nakonec to vyřešil našívací proužek, kaňky a pár kapek...


Kalhoty jsou jednoduché, se všitými reflexními proužky a nabíranými koleny, nad kolenem a na poutku jsou ladící mývalové, kteří jsou zatím stále v kurzu :o)


Zezadu jen jednoduchá kapsa a zbytky nepobuřujících reflexních nažehlovaček.


Teď už samozřejmě na zip.


A na druk a s regulační gumou v pase. A s poutkem na pověšení.


A ještě s regulovací gumou uvnitř nohavice.

3 komentáře: