pátek 28. června 2019

Letní sukýnky (Summer skirts)

Po dvou letech jsem se konečně dostala ke zpracování lehkého batikovaného úpletu. Původně to měly být šaty, nakonec jsou z toho dvě šestidílné sukně...


Já jsem chtěla kratší, nad kolena, dcera trošku delší, tak jsou ve finále skoro stejné :o) Už se asi blíží ta doba, kdy mi někdo bude chodit vytahovat oblečení ze šatníku...


Dcera má sukni ze šesti stejných dílů, já mám středové díly širší než boční, dle osvědčeného prastarého modelu, nejsou pak tolik vidět švy na předním díle, ale je to časově trošku delší...


Dnes si šla dcera pro vysvědčení v oblíbených motýlkových šatech (z roku 2016!!!) ale už jsou opravdu malé, takže asi zamáčknu slzu a přenecháme je nějaké jiné malé holčičce - co Zuzko :o) ?


Vysvědčení už máme, jedno lepší než druhé, to třetí taky docela ujde :o)

Takže hurá, prázdniny!!!

1 komentář:

  1. Poslední fotka je nej! Jako schodečky. :-) Pěkné prázdniny přejem!

    OdpovědětVymazat