neděle 5. ledna 2020

Polštářky Feline Folic (Pillows Feline Frolic)

Nejen naše děti milují kočičky - živé i na obrázku. Takže po shlédnutí kočiček Feline Frolic jsem prostě neodolala :o) My už polštářky s kočičkami v obýváku máme (nicméně docela letité), takže tyhle dělají radost jinde...


Když jsem je dodělala, děti je, dle očekávání, nechtěly pustit a přesvědčovaly mě, že nutně potřebujeme další kočičky... No třeba příště...


Moje pocity byly nicméně obdobné :o) Pak po kom to ty děti mají...



Té doplňkové látky jsem vykoupila poslední zbyteček, takže třetí polštářek je jiný, ale dobře uležený zeleně tyrkysový popelín ze zásob naštěstí ladil.

Zejména stříbrný tisk na látce jí dává takový luxusní vzhled.



Tohohle ještě kousek máme, tak třeba mě děti ještě ukecají :o)


Žádné komentáře:

Okomentovat