středa 10. června 2020

Kočky Feline Frolic podruhé :o) (Feline Frolic II)

Konečně jsem se dostala ke zpracování zbylé části látky z kolekce Feline Frolic, ze které už mají naše mlsné kočičky krásné prostírky.


Menší barevnější část slouží jako velká prostírka doprostřed stolu.


Jelikož je jich pět, tak děti hned určily, kdo je kdo :o) A před každým jídlem ji pěkně srovnají, zkontrolují nežádoucí drobky a hádají se ve stylu "Ke mě čelem, k Ivanovi zády"... (což je trochu problém, jelikož každé dítě sedí na jiné straně stolu).


A po jídle většinou i kontrolují, jestli na kočičkách něco nežádoucího nepřistálo a v případě potřeby to i vyřeší...


Tento největší panel jsem původně ani nechtěla na nic použít, protože je tak veliký, že jsem nevěděla na co. Ale nakonec jsem zjistila, že je skoro stejně velký jako polštář na křesle (70 x 50 cm), takže jsem jen na boky přidala tmavěhnědé pruhy a bylo to akorát.

No a děti se pochopitelně tahají i o tyto kočky - jsou pro změnu tři, takže je jasno, kdo je kdo :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat