neděle 15. listopadu 2020

Podzimní pyžamo (Autumn pyjamas)

Dcera potřebovala akutně větší pyžamo. Chtěla něco "holčičího", ale ne dětinského. Doba je nejistá, tak nic nenakupuju a snažím se tvořit z toho, co je doma, ale na gatě od pyžama ve velikosti 158 už je potřeba docela velký kus látky, tak byl trošku problém něco vhodného nalézt.

 

Nakonec si vybrala trojúhelníčky v podzimních barvách, které společně se zbytkem hnědého úpletu úplně akorát vyšly, takže nezbylo ani z jednoho v podstatě nic.

 

Taky nápletů už mám jen zbytky, takže v pase je hnědý, na koncích nohavic a na výstřihu cihlový a zbytky žádné...

Aby nebyl přední díl tak smutný, přidala jsem tam drobnou aplikaci, takže má dcera pyžamo vlastně i podepsané :o)

Rukávy byly trošku oříšek, protože zbytky byly velmi úzké, ale nakonec se to nějak zadařilo pootáčet a nakombinovat a sedí to dobře.

Udělala jsem je trošku větší, takže se do něj už vejdu i já.  Kdyby se princezně nelíbilo, klidně bych si ho nechala, ale ujistila mě, že ani náhodou, že takové krásné pyžamko mi nedá :o)


1 komentář: