pondělí 14. prosince 2020

Tuniky pro princeznu (Tunics for our princess)

Letos došlo na to, co jsem již nějaký čas očekávala - dcera zabavila všechna moje trička s dlouhým rukávem, co mi byla tak nějak na knop... No prostě čas letí :o)

Ale na narozeniny jsem jí zvládla doplnit šatník dvěma novými tunikami, ještě tak trochu holčičkovskými. Od otevření škol je nosí pořád dokola, tak asi dobrý :o))

 
 
Na první tmavší látku s hudebními motivy jsem si dělala zálusk já, ale v průběhu nuceného pobytu doma docela na klavír cvičila, tak mě ukecala :o)

Noty, klíče, křížky, ... moc pěkná látka.

No a tenhle letitý úplet s Eiffelovkami a holčičkami s kolem čekal na svoji realizaci tak dlouho, že nakonec nevyšel ani na tričko. Naštěstí pidizbytek červeného úpletu přesně stačil doplnit to, co chybělo...


Obě tuniky mají díl pod sedlem nařasený lastinem, na fotkách to není vidět, ale oblečené to vypadá hezky.

1 komentář: