pondělí 19. července 2021

Letní sukýnky (Summer skirts)

Jak jsem tak likvidovala různé zbytky úpletů, narazila jsem i na větší kusy plátna. Nevěděla jsem přesně co s ním, tak jsem se konečně odhodlala k výrobě kolové sukně.

Hnědého popelínu se slony bylo opravdu hodně, takže to vyšlo na celý kruh. Sukně byla ale strašně široká a bylo to prostě moc látky, tak jsem to upravila na 3/4 kruhovou sukni, ale pořád mi to přijde hodně. Sice se krásně točí, ale 1/2 kruhu mi přijde lepší. Na lítání na doma je to šumák a jako testovací prototyp to posloužilo dobře :o)

Bílého plátna s motýlky bylo výrazně méně, takže z něj jsem zkusila udělat půlkruhovou. Krásně se točí, látky není moc, oblečená vypadá hezky.

Dlouho jsem taky chtěla vyzkoušet něco z dvojité gázoviny. Jako vzor posloužila moje oblíbená sukně se sedýlkem, v pase na gumu. Obě sukně jsou ze 60 cm gázoviny - modrá opět pro princeznu a šedozelená moje, ale velké jsou už skoro stejně :o)

Látka je velmi jemná a měkoučká, trošku se bojím, abychom si to o něco nezatrhly nebo neroztrhly, ale prvních pár použití přežily obě bez úhony...

Na fotkách to nevypadá kdovíjak, ale na tělo jsou opravdu super a v horkých letních dnech nemají protikandidátku :o)





Žádné komentáře:

Okomentovat