středa 7. září 2022

Šaty s vlčími máky (Dress with poppies)

Už dlouho jsem si přála mít šaty s vlčími máky. Nedařilo se mi však najít vhodnou látku - chtěla jsem kombinaci červené a černé, ale ne moc černé, aby nepůsobila tvrdě... No konečně jsem nalezla téměř přesně to, co jsem mnoho let hledala :o)

Cesta k výsledku byla poněkud komplikovaná. Termín události, na kterou měly být použity se blížil, tak jsem si raději k látce zakoupila i střih s návodem, aby se předešlo možným zádrhelům, nicméně to dopadlo poněkud jinak, než předpokládal střih...

Jednalo se o předtištěný panel na půlkolovou sukni, který obsahoval i černě mramorovaný pás na horní díl a červený pruh na výstřih. Horní a dolní díl měly být napojeny zhruba v oblasti pánevní kosti. Bohužel na moji velikost při délce sukně po kolena bych buď přišla o většinu vlčích máků nebo by byla sukně v pase hrozně široká a tudíž hodně nabraná a taky dost červená, čímž by se ztratil pěkný černo-červený přechod na látce, což jsem nechtěla.

Původně se měl horní a dolní díl napojovat v oblasti boků přímo, bez červeného předělu. Mě ale zbyl kousek červeného úpletu z výstřihu u krku, tak jsem jej využila jako pásek a to výrazně výše, v oblasti žeber. Nezbyl ho ani kousíček...

Panel na sukni jsem použila úplně celý, takže je sukně poměrně dlouhá, což je pro mě hodně nezvyklé, žádnou takovou nemám. Ale krásně se točí a můj nejmladší drahoušek si oddychl, že jsem ty krásné červené kytičky neustřihla :o)

Šaty jsou velmi příjemné na nošení, i když je to PES se spandexem, působí téměř bavlněně příjemně, krásně pruží a přizpůsobí se, tak doufám, že materiál dlouho vydrží v pěkném stavu a hlavně že se do nich ještě chvíli vejdu :o))


1 komentář:

  1. Nádherné šaty, moc ti sluší. A délka je, myslím, dobrá. Aspoň já mám po dosažení magické 4 dojem, že delší šaty a sukně k tomuto věku prostě víc patří:-)

    OdpovědětVymazat