středa 27. srpna 2014

Petrolejové softshellky do školky (nejen :o) Light softshell trousers with vehicles)

Konečně jsem se odvážila ušít softshellky z jiné než šedé nebo černé barvy a tato petrolejová je opravdu krásná, taky bych si dala říct :o)

V pase je guma a ještě se dají stáhnout pomocí brzdičky, konce nohavic taky, aby dobře držely přes boty, osvědčilo se nám to.

Kolena jsou nabíraná, pak vydrží mnohem více, větší model přežil bez úhony i dva týdny téměř souvislého používání  na táboře...


Omylem jsem toho objednala o 10 cm míň, tak bylo potřeba trochu improvizace, no aspoň mě to přinutilo konečně použít reflexní proužek na kolena, do jehož našívání se mi jaksi vůbec nechtělo. Látka v pohodě vyšla, šedý vnitřek kapes je pro zpestření.


Kalhoty jsou plné autíček, obdobně jako má brácha, ale jsou jiná. Ze zadní strany jsem nažehlila reflexní obrázky pro lepší viditelnost, ale musela jsem je pak doplnit i sourozencům, protože jim to bylo líto...


Barva je opravdu krásná, nejde to úplně dobře vyfotit, do budoucna můj favorit.


Podšívka kapes je stylová - dopravní značky a semafory. Do školky skoro škoda, ale válí se na zahradě v mokru, tak se budou hodit...



3 komentáře: