čtvrtek 14. srpna 2014

Lněná sukně a pružný puntíkatý top (Linen skirt + dotted top)

K blížícímu se svátku a také nástupu do práce :o) jsem se odhodlala stvořit ještě něco pro sebe. Sukně je velmi příjemná, vzdušná, ze směsi lnu s nevím čím, top je z lehoučkého pružného úpletu.


Na celkové fotce se vzorek ztrácí, ale je moc hezký, takový veselý :o) Barva sukně je petrolejová, pěkně to spolu ladí.

Střih sukně je od oka do A podle obvodu pasu a boků, trefila jsem to na druhý pokus :o) Opravdu to bylo třeba udělat rovně podle pravítka, aby to dobře sedělo a nedělalo nafouklé boky. Asi záleží na postavě, ale u mě to tak je.

Nahoře je do gumy, protože náplet vhodné barvy jsem neměla, ale je to taky pohodlné.

Top je podle dětského střihu z Ottobre, ale má větší výstřih i průrameníky, ta jejich největší dívčí velikost teda byla i na mě velká, tak mám radost, že mám do budoucna podle čeho tvořit. Výstřih a průrameníky jsou oblemované "na třetiny", no to teda byla zábava...

Spodek obojího je hustě obšitý, úplet se teda pekelně vlnil, ale vypadá to docela hezky, uvidíme, co to udělá časem, na fotce je to po dvou vypráních...





Žádné komentáře:

Okomentovat