čtvrtek 6. srpna 2015

Popelínové kočičí šaty (Poplin Cat Dress)

Když jsem látku viděla, tak jsem prostě nemohla odolat, bohužel jsem toho koupila jen kousek a byla rychle pryč... Je to velmi lehoučký příjemný popelín, ideální materiál pro letní dny.


Růžové byl jen kousíček, akorát tak na kanýrek, nezbil ani centimetr, pěkně to oživila. Vrchní část je dvojitá, ta vnitřní vrstva ještě podložená vlizelínem, dobře to drží tvar.
 

Byla to docela fuška všechny ty díly vystříhat, zažehlit, ale samotné šití bylo jedna dvě. Trošku jsem se bála, jestli jsem těch švů nezašila trochu moc a jestli to půjde obrátit na líc, protože ten návod jsem úplně nepochopila, ale naštěstí to šlo :o) Jen šití švu výstřih-průramky na overlocku nebyl úplně dobrý nápad kvůli těm zakulaceným dílům se zapínáním, no nicméně jde to...


Dnes jsme je konečně vyfotily i venku, vevnitř vypadají barvy poněkud smutně, i když jsou zářivé, veselé...






Žádné komentáře:

Okomentovat