čtvrtek 6. srpna 2015

Večerní rychlošaty ze 70 cm látky :o) (Evening-quick-dress from 70 cm of fabric)

Koupila jsem si 70 cm strečového úpletu na nějakou letní halenku, ale inspirace nepřicházela. Pak mě jednoho večera napadlo si z toho zkusit udělat nějaký letní domácí kousek. Látka strašně klouzala, vlnila se, nedalo se na ni ani moc kreslit a byl večer... Tak jsem na ni položila své oblíbené starší šaty na ramínka, a asi za dvě hodiny vzniklo tohle...


Barvy se těžko fotí, ale jsou pěkně veselé, látka je posetá stříbrnými puntíky, krásně pruží. Kdy vyjde jaká část vzoru se s ohledem na množství látky nedalo ovlivnit.

 
Střih je velmi milostivý k různým následkům opakovaného mateřství :o)


Nad sukňovými díly je nižší obdélník vpředu, vyšší vzadu, přední díly jsou dvojité, jsou to dva stejné, jen zrcadlově převrácené hmm... trojúhelníky s useklým krajním rožkem, které se několik cm překrývají. Ramínka mi trošku dala zabrat, nikdy jsem to nedělala, takže napřed jsem nevěděla, jak tunely obrátit z rubu na líc a pak jak to přišít ke zbytku, aby nebyly vidět švy a aby to šlo ještě převrátit na líc, ale nakonec se zadařilo.


Nejsou samozřejmě dokonalé, je to první vlaštovička, ale mám z nich radost a vypadá to, že to asi nebude jenom na doma :o)

Ještě jsem zapomněla napsat, že to stálo 125,- Kč :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat