neděle 22. listopadu 2015

Dárky pro Princeznu (Gifts for our Princess)

Naše princeznička je zase o rok starší. Přála si čokoládový dort s Pepinou.


No, na takové příšerky nemám úplně talent, ale líbil se, tak asi dobrý :o)

Ještě chtěla nějaké šatičky, ve kterých nezmrzne, tak vznikl model z huňatého flísu.


A taky ze všech loňských triček koukala zápěstí, tak přibyli ještě jedni oblíbení koníčci.


A jak jsem tak hledala ten flís, našla jsem dlouho hledané slonečky, kteří už by asi brzy nebyli aktuální, takže vzniklo i druhé tričko a kupodivu po něm chňapla a bylo jasným favoritem :o)


K růžovým puntíkatým legínám se krásně hodí, puntíky na slonech jsou snad přímo k nim :o)


No tohle jsem tedy nešila, ale ulovila v sekáči, ale ty jsou, jako pro princeznu...




3 komentáře:

  1. Krásná trička i sekáčový úlovek! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda, bych nemusela ty holčičí látky kupovat, ale mohla bys mi pak prodávat ty malé kusy:-) Nejvíc u mě vedou sloni a sekáčový úlovek je skvělý!

    OdpovědětVymazat