pondělí 2. listopadu 2015

Tričko z merino vlny s rybičkami (Merino wool t-shirt with fish)

Tohle merino mě v e-shopu okouzlilo, z testovacího kusu měla mít celá rodina proužek doplňující jednobarevné merino, které se prý k tomu velmi hodí... Nicméně tato látka je asi tak dvakrát tak tlustá, jako to jednobarevné, takže se to dohromady, dle mého názoru, jaksi vůbec nehodí kombinovat. No následkem toho z ní mám celé tričko já, což mi zas až tak nevadí :o)

Je to rozhodně nejpříjemnější kus oblečení, co jsem kdy měla na sobě.


Látka je velmi příjemná, měkoučká, "normální" merino tak úplně nemusím, ale tohle je mnohem příjemnější, jak říkal prcek, je taková "ňufatá". Šilo se z ní docela dobře, pokud se tedy člověk smíří s tím, že se to trošku vytahuje (což zas umožní zamaskovat mírné nedokonalosti) a vzorek není úplně rovný. Na stroji to bylo vlastně úplně bez problémů, spíš to klouzalo trošku v overlocku.


Látka je docela tlusťoučká, je to tak trošku spíš slabší svetřík než tričko, ale pro nás, kterým je stále zima, to je ideální. Ani není tak cítit ovečkou, jako ty ostatní, i když při namočení látky trošku ano (no aspoň člověk ví, z čeho to je:o).


Má takovou hrubší strukturu oproti hladkému jednobarevnému merinu.


Tady je rub a líc, pěkně je vidět struktura.



3 komentáře:

  1. Super vzorek, unisex a není na první pohled poznat, že je to funkční tričko:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, jo, doma už taky říkali :o) ale nemusí mít všechno...

    OdpovědětVymazat
  3. Tričko jsem zatím z vlny ještě neměl, minulou zimu mi však přítelkyně koupila dvě vlvněné vesty z https://www.vlnenezbozi.cz/ a musím říct, že v nich je opravdu moc krásné teplo, což se v zimě opravdu hodí.

    OdpovědětVymazat