čtvrtek 14. ledna 2016

Fleesová mikina na zip se stavebními stroji (Fleece zip through with diggers and agitation trucks)

Prcek potřeboval mikinu na zip, bez kapuce, s kapsičkami. Když jsem narazila na tohle, tak jsem prostě neodolala a půlmetřík zakoupila, stavební vozidla a stroje miluje a ještě si to může nějaký čas dovolit :o)

 

Střih je podle padnoucí  mikiny, která je ovšem přes hlavu, s hodně projmutým výstřihem, s kapucí, bez kapes. Takže výstřih i stojáček je od oka, kapsy z toho, co zbylo.



Když jsem mu ráno při probouzení pošeptala, že na něj čeká překvapení, tak na rozdíl od běžného rána vyletěl jak raketa, převlíkl se, nasnídal, vyčistil zuby a pak čekal na sourozence půl hodiny zachumlaný v bagrech a culil se jako měsíček...


V prvním kole jsem na kapsy zapomněla, na což mě ihned zkušeně upozornil :o)
Se začištěním límce jsem si pohrála, na zip už nebyl čas ani chuť (po souboji s lemovací gumičkou:o(


Bourací bagr s koulí je bohužel celý jen na rukávu, ale i tak by ostatní chlapečkové ze školky potřebovali taky takovou mikinku, prý mám přikoupit látku :o)

3 komentáře:

  1. Je moc pěkná! Fleesové mikiny se stojáčkem místo kapuce by naši potřebovali taky, musím připsat na nekonečný seznam.... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :o)
    Tahle ležela na taktéž nekonečném seznamu docela dlouho...

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná! Tento styl mikin je nedostatkové zboží, kapuce pod bundou zavazí, přes hlavu je děti nemají rády. No a stavební stroje, v tomto věku není nic lepšího než si užívat obrázky:-)

    OdpovědětVymazat