neděle 17. ledna 2016

Trička z merino vlny s rybičkami (Merino wool t-shirts with fish)

Děti loudily rybičky a když mě konečně ukecaly, zjistila jsem, že hnědozelené rybičky jsou vyprodané :o( Tak jsem zakoupila univerzální šedé, které zrovna opět dostali. Jsou též pěkné, ale na děti mi přijdou trošku smutné...


Přesto, že mám doma asi 5 odstínů šedého nápletu, tak k tomuhle se absolutně nic nehodilo. Nezbylo, než posbírat odstřižky a nějak to slátat. Ještě že tak, náplety krásně sedí, jsou pěkně pružné, výstřihy se dělaly hezky a pěkně pruží, jen se to strašně vytahuje, tak se s tím musí opatrně.


Děti pochopitelně odmítly čekat, než to vyperu a rovnou to na sebe navlíkly do školy :o)


Když se k tomu vezmou barevnější gatě, tak to asi půjde, zejména pro větší kluky je to vlastně ideální barevná kombinace...

1 komentář:

  1. Tahle barevná kombinace se mi líbí nejvíc:-) A myslím, že jsi náplety zvolila dobře, na merino je dělám vždy z merina, přijde mi to lepší.

    OdpovědětVymazat