neděle 21. února 2016

Kabátek ze svetroviny s kytičkami Frida (A coat from sweatshirt knit with Frida flowers)

Už dlouho jsem se marně pokoušela si koupit něco jako delší svetr/kabátek. Konečně nazrál čas a pěkně naležená svetrovina přišla na řadu :o) 
Je moc příjmený, měkoučký, barva je opravdu krásná smaragdová (jako na detailní fotce kytek), zbyteček Fridy na ni vyloženě vyskočil ze skříně...


Neměla jsem jasnou vizi, co z toho bude, nějak se to dotvořilo v průběhu, manžel měl sice nějaké komentáře ohledně "květinové výzdoby", ale naznala jsem, že na šedou myš je ještě času dost, tak jsem tam nakonec nechala všechno...


Střih je z jednoho starého Ottobre (2012), váhala jsem mezi velikostmi, zvolila jsem tu větší, rukávy sedly akorát, ale zbytek jsem hodně zkracovala, zužovala, posouvala kapsy a upravovala límec...


Nikdy jsem ze svetroviny nešila, tak jsem měla trochu strach, no kdyby to bylo bez zipu a kapes, tak asi pohoda... Overlocku jsem to musela trochu podstrkovat, aby to nevyjíždělo, z kapes mě málem trefil šlak, zip nakonec nebyl tak strašný díky podžehlení vlizelínovým proužkem...


K dokonalosti to má daleko, ale mě je v něm dobře, z blízka mě snad nikdo studovat nebude :o) Jen si příště radši natrénuju nový materiál na něčem pro děti (to aspoň člověk v případě nezdaru nezniční tolik materiálu....)


V hlavě mám vizi na několik dalších podob tohoto modelu, ale vzpomínku na náš vzájemný "souboj" u šicího stroje bude asi třeba nechat delší čas uležet...



5 komentářů:

  1. Tahle barva má k šedé myši dost daleko! :) Ale kytky proč ne, hezky tam ladí. Tak ať se dobře nosí!

    OdpovědětVymazat
  2. Květinová výzdoba je velmi decentní, žádná divočina. ;) Barva krásná a pěkně sedí!
    To mi připomíná, že jsem si kdysi kupovala svetrovinu manželovi na svetr, hmmmmm.....

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm! Krásná barva i ozdoby! Sluší moc :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm! Krásná barva i ozdoby! Sluší moc :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji :o) tak možná ještě někdy něco ze svetroviny zkusím...

    OdpovědětVymazat