pátek 20. května 2016

Nepromokavá bunda s ještěrkou (Waterproof jacket with a lizard)

Nejstarší potomek potřeboval něco lehčího, než zimní softshellku. Měla jsem doma již delší dobu tmavěšedý šusťák s membárnou ala Gore-tex od Terstry, konečně na něj došlo. Bohužel se dělá jen v tmavě šedé, černé a červené barvě. 


Barva je opravdu hodně tmavá, bylo potřeba ji oživit, zvolila jsem světle zelenou, ve které jsem měla kus softshellu na aplikaci, ale tedy sehnat k tomu ladící zipy, zejména ty krátké a lemgumku byl docela mazec...


Materiál je trochu lehčí než jarní softshell s úpletem, bunda se dá složit do relativně malého balíčku oproti zimní softshellce, velikost 134/140 váží 270g (pro srovnání tenká větrovka 122/128 váží 140g).


 Poprvé v životě jsem se odvážila na kapsy se zipem, které nejsou ve švu.


Trošku to klouzalo hlavně při přišívání malých trojúhelníčků na kratších stranách zipu, ale šlo to.


Už jsem opět zapomněla, jak dlouho trvá našít obří ještěrku, asi si to budu muset někam červeně poznačit :o) abych si to příště rozmyslela, je to opravdu zdlouhavé, ale ...


Materiál je zevnitř podobný  jarnímu softshellu (úplet), zvenku trochu jako kostičkovaná šusťákovina. Netřepí se, šije se z toho velmi dobře.


Kapsy jsou přichycené pod hlavní zip, který je začištěný barevně ladící stužkou.







3 komentáře:

  1. Pěkná, povedla se! A fajn informace, že se z goretexu šije dobře, leží mi tu všechny 3 barvy:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak, díky, taky po něm pošilhávám...

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji :o)
    Ještě jsem zapomněla napsat, že se to dost těžko špendlí, je to hodně tuhé a v místě přišití lemgumky za krkem ke 3 vrstvám látky to šlo dost ztěžka.

    OdpovědětVymazat