neděle 5. června 2016

Juniorská pyžama ze zbytků (Junior's pyjamas from the cutoffs)

U nás doma nastala pyžamová krize, tak jsem se konečně rozhoupala k likvidaci různých zbytků. První přišel na řadu nejstarší, který nemá po kom dědit. Potřeboval letní i celoroční verzi, takže ve skříni s úplety se udělalo poněkud volněji.



Letní hvězdičkové nemá kapsu dobrovolně, na látce byl docela dlouhý kaz a uprostřed dírka, tak je kapsa tam, kde je.  Vršek je zezadu pruhovaný, čímž padl další zbytek. V obou případech jsem se přemohla k začištění výstřihu a estetický dojem je opravdu o dost lepší, ale fakt se mi do toho nikdy nechce...



Modrý šestiúhelník na kraťasech napovídá, kde je předek a kupodivu to funguje :o)


Na celoroční pyžamo konečně padl modro-hnědý hvězdičkový úplet, který jsem kdysi koupila k něčemu jinému (měl být modro-šedý), ale neladil barvou hvězdiček a nehodil se tloušťkou materiálu. Kupodivu tyhle tři látky mají podobnou váhu a pěkně barevně ladí a béžový náplet postaršího data se taky konečně dostal ze skříně :o)


Ozubených kol byl poněkud úzký pruh, tak hvězdičky zezadu trošku přesahují dopředu, ale v podstatě to není vidět. Model je evidentně spokojený a to je hlavní :o) Ozubené kolo nahoře na PD označuje předek.


Docela mě překvapilo, že i pyžama pro větší kluky můžou být hezká a veselá.

Žádné komentáře:

Okomentovat