čtvrtek 21. července 2016

Inspirováno mořem - klučičí letní teplákovky (Inspired by sea - boy's summer joggers and hoodies)

Už loni jsem poněkud postrádala pro děti tenké letní tepláky a mikiny z jednolíce. Konečně na ně došlo.


Měla jsem doma větší kus námořnického úpletu a nevěděla pořád, co s tím. Začalo to tepláčky pro menšího a skončilo soupravou pro oba. Pochopitelně to nevyšlo tak, jak jsem si představovala, padly na to veškeré zásoby modrého a šedého jednolíce a khaki a šedého nápletu, ale nějak to vyšlo...


Poprvé jsem zkoušela légu u krku - no ... nakonec to dopadlo asi tak, jak to mělo vypadat...

Mladší má druky plasťáky dle svého barevného kusu, šedý je hodně pevný, modrý tak akorát, hvězdička něco mezi, ale hvězdička je nejlepší :o)
Mikina má pochopitelně nutně kapsičky.


Starší má druky Prym - jsou sice drahé, ale nacvakávání je luxusní a jdou krásně rozepínat i zapínat, na oblečení ideální. 
Mikina je zvláštního raglánového střihu, linie rukávu není rovná, ale vlní se, vypadá to docela efektně a ani se to moc blbě nešilo :o)


Jednolíc (s elastanem) se velmi dobře šil na normálním stroji, nevytahoval se,  neklouzal, tak jsem zkusila zvlněný raglánový rukáv shora prošít ozdobným stehem a kupodivu to šlo dobře a vypadá to docela efektně, je to i na kapuci.


Kluci jsou spokojení, už soupravy docela zajeli, na letní večery je to ideální tloušťka materiálu.

4 komentáře:

  1. Paráda! No a to zapínání vepředu, to je super, do toho jsem zatím odvahu neměla:-) Hezky nakombinováno.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky :o)
    Já jsem taky moc odvahu neměla, ale nějak si to o to přímo říkalo...
    Nakombinováno je to tak, aby do mrti padl všechen ladící doma dostupný materiál...

    OdpovědětVymazat
  3. Takže vlastně takové vrchní triko mikinového střihu? Občas nad některým vzorem přemýšlím, že by se mi to víc než na triko líbilo na mikinu... tohle by bylo řešení :)
    Ještě se zeptám na ty druky od Prymu - nepouštějí oka? Já se jich trochu bojím, jak jsou přece jenom masivnější než baby... Díky!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tak, náš hubeňour má v pohodě tričkové střihy jako mikinu.
    Druky jdou krásně lehoučce rozepínat i zapínat, žádný tah, je to podžehlené vlizelínem a asi po třech praních se zatím nic neděje.
    Při aplikaci se nedělají se díry do látky na provlečení, přímo se to nacvakne (podobně jejich průchodky), tak snad se to nepokazí, za ty peníze...

    OdpovědětVymazat