úterý 18. října 2016

Chlapecká trička s dlouhým rukávem (Boy's winter T-shirts)

Ochladilo se. Náš nejstarší potomek se postavil před otevřenou skříň a zeptal se: "Mamí, kde mám trička s dlouhým rukávem?" Chvíli jsem přemýšlela...  "Nemáš :o(". Takže bylo jasno, co k blížícím se narozeninám synkovi nadělím...


Postavila jsem před něj hromadu látek, mezi třemi favority byl nerozhnodný, nutno podotknout, že si nevybral špatně :o) 

Všechna trička jsou vel. 140 + náplety navrch, takže by měla opět vydržet dvě sezóny. 

I přes časovou tíseň jsem  nakonec začistila zadní strany všech výstřihů, je to fakt hezčí...


Rybičky jsou pěkně uleželé Lille, taky by se mi líbilo...


 Tahle tak trochu bláznivá je z Ardeka.


Vesmír je digitální tisk z Terry m., ještě nikdy jsem nezkoušela, po prvním praní se nic neděje, tak uvidíme, obrázky jsou fakt pěkné.



2 komentáře:

  1. Tak nějak teď vypadají protříděné dětské skříně i u nás. :-) Parádní výběr, mladík má vkus!

    OdpovědětVymazat