sobota 1. října 2016

5. narozeniny - hrady, trička, ... (5th birthday - castles, T-shirts, ...)

S babím létem začal náš podzimní narozeninový maraton. Vymýšlet hračky pro třetí dítě je dost těžké.
Náš drobeček si přál HRAD - na hraní i na dortu. U hradu jsem se poněkud opotila a málem ho nestihla, ale povídal, že přesně takový si přál...


Hrad na hraní se sice koupit dá, ale přišly mi všechny dost velké a drahé, takže kdesi ve skladu zapomenutá cestovní magnetická verze hradu mi přišla jako dobrý a docela levný nápad a nakonec byla přijata s nadšením...


Trička, tepláky a čepice po starším bratrovi občas potřebují náhradu... Tepláky jsem bohužel nestihla, čepici jsem došívala za minutu dvanáct...
Prcek miluje barevné veselé oblečení, chlupatá zvířátka a dopravní prostředky, takže výběr látek byl snadný.


Lední medvědi, mývalové, silnice s kočičkami a stavba. A co se mu líbilo nejvíc? Oranžové lemy na medvědím tričku :o))


Rozený model :o)


Naprosto úžasným dárkem bylo několik barevných izolep - má teď lepící období, lepí vše ke všemu. Barevné jsou o dost lepší než průhledné... Pořizovací cena minimální (10,- Kč/kus) a nadšení obrovské :o)

 

Čepici jsem chtěla původně jen podšít, nakonec jsem neodolala ležícímu odstřižku autobusu a je oboustanná - jen trocha práce navíc a dvojnásobná možnost užití... A ta oranžová od Terstry je konečně pořádně oranžová, takže na cestách je krásně vidět.

Dalším skvělým dárkem byl nový kyblík chodníkových kříd - tedy spíš silničních, zabavili se všichni, ale asi brzo dojdou... Tohle je jen část našeho společného odpoledního podzimně-narozeninového výtvoru... Hrad už teď zvládnou asi všichni členové domácnosti :o)


K monumentálnosti díla hodně přispěla naše nová knížečka pro děti, ve které je návod na nakreslení asi 20 jednoduchých obrázků, které zvládne snad každý (Veršované kresbičky pro kluky a holčičky - R. Suchá, ilustrace M. Vostrý).





1 komentář: