pondělí 21. listopadu 2016

Softshellky s motýlky (Softshell trousers with butterflies)

Kočičí softshellky, které jsem šila loni v březnu, už jsou žalostně malé, takže bylo nutno udělat nějaký větší model. Děti u nás ve škole chodí v tělocviku ven i v chladném počasí, takže jsem zvolila tenčí softshell s úpletem, aby se v tom moc nepařila. Na zimní asi taky časem přijde řada...


Chtěla jsem nějaké decentní barvy, ale přitom dívčí vzhled, no a jelikož má dcera má fialovou bundu s jasně zeleným zipem, tak to dopadlo takhle :o)



Motýlci se mi vyvedli docela velcí, takže jsou šití přes boční šev, tak zepředu nejsou úplně moc vidět.


Těsně před dokončením jsem dostala od Terstry fialovou kytičku, která pěkně ladí. Stejné, ale stříbrné reflexní kytičky jsou na nohavicích zezadu.


Detail kolenních záševků a dolního motýla - v křídlech jsou reflexní tečky a v těle motýla reflexní čárky, v noci to docela svítí :o)


Stahování nohavic s brzdičkou je opět z vnitřní strany, jako u posledních šedých memtránových kalhot.


A jedna včerejší modelkovská - dcera dostala bílá trička a foukací fixy na textil a vyfoukla si k softshellkám ladící svršek :o)


Šikovná holka :o)




Žádné komentáře:

Okomentovat