sobota 4. února 2017

Nákrčníky a čepice

Před odjezdem na hory bylo třeba doplnit výbavu nákrčníků a čepic. 
Chtěla jsem něco, co nedá moc práce, bude ladit k bundám, nejlépe jednu barvu pro obě děti, aby to bylo tak trochu stejné, ale tak trochu jiné...
Tak rozlišovací prvky trochu pracné byly, nějaký čas to vázlo na návštěvě galanterie, ale jinak to sedí :o)


Flísové aplikace se nenašívaly zrovna dobře, ale aspoň je jasno, co je čí, kde to má předek a jako vedlejší produkt je to vlastně podepsané :o)

Střihy na čepice jsou metodou "přiměřeně, vyzkoušet, doladit". Čepice mají nejen jiný obvod, ale i jiný tvar.


Z 60 cm flísu jsou dva nákrčníky a dvě čepice, bohužel na třetího už nevyšlo...


Nechtělo se mi dělat dvojitou čepici, ale chtěla jsem, aby byla silnější, tak jsem vyzkoušela dvojitý flís z Terry M., který mě zaujal v prodejně (na e-shopu nemají). Dvoubarevnost jsem sice pro tentokrát nevyužila, ale určitě je to dobrá inspirace na nějakou budoucí mikinu.


A ještě jedna zimní běžkařská z hladiny Brněnské přehrady, z výletu k hradu Veveří. Takový pohled se člověku jen tak nenaskytne :o) Už to není tak kouzelné, jako když bylo čerstvě nasněženo, ale i tak je to krása...

Žádné komentáře:

Okomentovat