sobota 11. února 2017

Softshellky ze zbytků (Softshell trousers from cut-offs)

Metodou experimentu jsme zjistili, že ani softshell nevydrží vše, tedy ne tři naše děti v kuse za sebou... Takže jsem i nejmladšímu potomkovi spíchla softshellky. Rozhodla jsem se zlikvidovat tři druhy zbytků.


Toho šedého potištěného softshellu byl větší kus, ale ne tak velký, aby to vyšlo až dolů, černého zbytku zase bylo málo a jiný černý softshell, co mám, byl zas úplně jiný než tento... no prostě to tak vyšlo.


Nějak mi to spojení modré a černé nesedělo, tak je tam pro naředění rozdílu zadní kapsa, ale nevím proč jsem ji musela dělat s kulatými rohy... (výborná zkouška trpělivosti). Funkčně je sice na nic, ale poschoďový autobus na zadku je hrozně důležitý :o) Jó každý má jiné preference a priority...


Stuha s auty na kapsách a auto na reflexní silnici však mají velkou moc, takže prcek je zcela nadšený a ostatní detaily jsou mu šumák :o)


Potřebovala jsem je dodělat o víkendu, takže jedna brzdička je fialová, ale aspoň je dobře vidět...


Žádné komentáře:

Okomentovat