pátek 14. července 2017

Veselé letní výtvory (košilka, sedák, pohledy) Happy summer work (nightdress, seat, postcards)

Léto je v plném proudu, ledasco kvete a zraje, dobrá inspirace k veselé barevné tvorbě :o)


Dcera už poněkud vyrostla z předloňského spacího úboru s muchomůrkami, tak jsem zužitkovala zbytek ovocného úpletu. Tak trochu šatičky...


Střih je dle synova trička vel 134, prodloužený, dole mírně rozšířený. Když jsem zkoušela velikost otvoru na hlavu, tak mě docela pobavilo, že do modelu této velikosti už se vejdu :o) Doufám, že jí to vydrží aspoň dvě sezóny...


Kraťásky - bombarďáky jsou záměrně volné, nabrané do gumiček, aby se nevyhrnovaly.


Využila jsem Zuzčina tipu s poutkem v dolní části, aby se košilka nevyhrnovala, i když zatím dcera preferuje kraťásky, ale až zas přijdou vedra, tak na něj asi ještě dojde...


Taky jsem se konečně dokopala k novému potahu na sedák na lavici, který vlivem slunečního záření již zesvětlal asi o 90% a poněkud se začal rozpadat. 

 
 
Pořád jsem hledala nějakou pevnou látku v odstínech hnědé a takhle to dopadlo :o) Veselé, ale docela decentní, vlivem slunce to asi brzo zesvětlá... Tentokrát jsem jej udělala dvoudílný, s předchozím jednodílným se dost špatně manipulovalo.

 

Moc mě potěšilo, jak se z látky, která má vyplétané pruhy, dobře šije, jak vše pěkně pasuje na sebe, ne jako u (většinou mírně šikmo) natištěných látek. Je to český kanafas, pevný, neklouzavý, doufám, že bude obdobně trvanlivý jako všechny potahy na dětských židličkách, co už máme dlooouho.



No a ještě jsme nemohli najít žádný vhodný pohled, který by se dal našemu nejstaršímu poslat na tábor, tak jsme to vyřešili takto :o)

Kdybyste to náhodou nepoznali, tak to žluté je dýně - jeho první, vlastnoručně vypěstovaná a to druhé bude asi brzo jeho první úroda  vysoké fazole, která asi brzo vyroste až do nebe...


Žádné komentáře:

Okomentovat