neděle 9. července 2017

Výbava rytíře na tábor

Když jsem se v červnu syna ptala, jestli letos nemá mít na tábor náhodou taky vyrobený nějaký oděv nebo tak něco, zavrtěl hlavou. Den před odjezdem jsem se pro jistotu podívala na stránky oddílu a byla poněkud překvapená...

Náš drahoušek měl mít sebou tabard + plášť s kápí, obojí se znakem družiny, ke které přísluší, pět hadrových koulí a jakousi zbraň nebo štít. Po té, co jsem shlédla znak jejich družiny, jsem naznala, že má asi smůlu...


Nakonec jsme našli červený prostěradlový "tabard" z předlonska, čarodějnický plášť mladšího bráchy z mých starých tepláků a staré černé tričko vhodné na výrobu kapuce. Instrukce na požadované "nářadíčko" jsem poslala tatínkovi...


 A dala jsem se ukecat i na docela komplikovaný družinový znak...

 
A protože se mu to moc líbilo, tak jsem ještě přikreslila třetí exemplář znaku na staré jednobarevné tričko po synovci, které nyní ve stylu Spiderman velmi stouplo na hodnotě :o)


Pět hadrových koulí ze starých ponožek, to už byla hračka. Štít není, záložní zbraň hoši pozdě večer dokončili. Tak snad mu na táboře výbavička dobře poslouží a pěkně si to užije!

Žádné komentáře:

Okomentovat