neděle 3. září 2017

Letní šaty nejen na svatbu (Summer dres - not only for wedding)

Dočkali jsme se v kruhu našich kamarádů letní svatby, což byl dobrý impuls pro nové letní šatky. 
Této krásné viskóze jsem podlehla na první pohled a hned jsem z ní viděla hotové šaty - to je většinou dobré znamení a když se to stane, tak dlouho neváhám.


Látka byla široká 180 cm, tak ještě zbylo na něco menšího pro dceru, no možná příští rok. Materiál je velmi příjemný - je to viskóza. Nemačká se a šaty jsou velmi skladné, ideální na společník na cesty.


Střih je dle trička bez rukávu z dámského Ottobre, který jsem použila třeba zde: http://hapynka.blogspot.cz/2016/06/summer-mamis-2016.html + je protažený do délky a mírně rozšířený.



 Jen ta bledule by se konečně mohla do bílých šatů trošku letně vybarvit :o)



No a protože se střih osvědčil, tak jsem dle něj konečně střihla i něco pro sladké sny...


Barvy na látce jsou velmi jemné, na nošení na ven mi to moc nepřišlo...


Původně jsem myslela, že by z toho bylo mohlo být hezké klučičí tričko, jelikož v eshopu mi to přišlo jako látka s trojúhelníky a ejhle, jsou na tom kytičky.  Trvalo mi přes rok, než jsem rozhodla, co s ní, no zas jednou vyšlo i něco na mě...


No a ještě jedna, z dobře zaleženého kytičkového úpletu...


2 komentáře:

  1. Šaty na svatbu moc pěkné. ;) To s trojúhelníky a kytičkami mi přijde i na ven v pohodě. Ale určitě se v tom i dobře spí.:-)

    OdpovědětVymazat