neděle 17. září 2017

Soví mikina na zip + tepláky (Sweatshirt with owls and joggers)

Dceři už ze všech mikin na zip lezla delší dobu zápěstí, z tepláků zase kotníky. No konečně se zadařilo to napravit.


Sovičková nepočesaná teplákovina byla už pěkně uležená, modrou tenkou pružnou teplákovinu z Unuo jsem měla pro syna, ale nakonec to dopadlo úplně jinak...


Střih je z jednoho staršího jarního Ottobre, klučičí, pro plnoštíhlé děti, ale našim dětem sedí zcela perfektně. Na bocích byly ještě jinak barevné pruhy, které jsem pro tentokrát vynechala a nechala si na klučičí verzi (někdy příště :o)


Modrá teplákovina krásně pruží a je moc příjemná. Koupila jsem ji i v několika dalších odstínech, ale ani jeden jsem nepoužila pro to dítě, pro které byl původně zamýšlený...


Pyšná majitelka :o)


No a ještě jsem synovi koupila hnědou variantu, taky o  ni přišel... Prostě se hodila k této hnědé kočičí mikině: http://hapynka.blogspot.cz/2016/09/dlouha-divci-kocici-mikina-long-girls.html


Spokojená kočka :o)


Jsou oboje trošku delší, tak snad zas bude na rok na dva vystaráno...



2 komentáře: