sobota 30. června 2018

Hurá, prázdniny! (Hurray! Holiday is here:o)

Ve zdraví jsme se dočkali konce školního roku, tak jsem se rozhodla, že musím dětem konečně zase něco ušít.


Pro nejstaršího potomka jsem měla již dlouho zaleženou látku se žraloky, ale bohužel už jí na něj bylo málo. Tak akorát na nejmenšího. 
 

Kousek žraloků ale zbyl, takže starší o žraloky nepřišel a tričko posešívané ze zbytků žraloků a různých zbytků šedé je na takového velkého kluka asi vlastně i hezčí :o)


Na dceru už nic nezbylo. Dlouho jsem přemýšlela, jak ji sladit s bratry, ale nešlo to, tak jsem zvolila oblíbené kočičky, taky už pěkně uležené... 


Poprvé v životě jsem použila řasící patku na overlock, no než se mi povedlo tam látku správně na začátku podstrčit a vše správně seřídit, tak jsem dost litovala, co jsem si to loni nebo předloni nebo kdy vlastně koupila za nesmysl, ale pak jsme se s patkou nějak domluvily a řasení kanýru se současným přišitím na horní část šatů proběhlo hezky.

Na sourozenecká trička snad taky někdy dojde...

Žádné komentáře:

Okomentovat