pondělí 23. července 2018

Mikinová krize (No sweatshirts???)

Při balení kluků na tábor jsem jaksi zjistila, že nejstarší nemá snad žádnou mikinu, z které by mu nelezlo půl předloktí...


Situaci bylo třeba rychle řešit. V panice jsem ve výprodeji v Tescu koupila šedou mikinu s kapucí na zip, přišla mi ale strašně smutná, tak jsem tam aspoň přidala jednoho z posledních žraloků z nedávných triček.


Synek byl nadšen, čas ještě nějaký zbýval, takže jsem stihla i jednobarevné kraťasy ke kroji a pak nakonec i nějaké další letní výtvory...


Byla potřeba teňoučká letní mikina - modrý maskáčový bavlněný úplet z Terry M. měl na to ideální vlastnosti.


Pak ještě jedna klasická teplákovka - ale s kapsami, protože rýma se nevyhýbá ani letním dnům... Teplákovina je z Moraviatexu, nepruží a je trošku smutná, tak aspoň zbytek světle šedého nápletu na oživení (na rukávy už nevyšlo, ale tam budou možná modré náplety lepší) a šedý žralok.


Na a ještě jedna letní pro dceru - finerib z Moraviatexu. Hodně to  pruží, oproti střihu z klasické teplákoviny jsem to musela dost zúžit. Taktéž kapsičky na kapesníčky...


Kytičkované poutko...



Kapsička...


Dlouho slibovaná kočičí pro nejmenšího...



No a jelikož letos jeli na tábor poprvé všichni tři, bylo třeba tři toaletní taštičky a třetí kapsář na zavěšení do tee-pee...



Taštičky jsou jednoduché - jen s jednou kapsou.


Vše dobře dopadlo, děti odjely, počasí bylo dobré, hoši se vrátili domů zdraví a plní zážitků :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat